Popularita bannerov sa neznižuje. Sú stále jedným z najpopulárnejších nástrojov používaných vo vonkajšej reklame. Jasná správa, ktorá oslovuje viacero príjemcov a je viditeľná z veľkej vzdialenosti, je jednou z najdôležitejších výhod tohto reklamného média.
4 prednosti jednostranných bannerov
1. Väčšia viditeľnosť a lepší predaj
Bannerov si zákazníci všimnú prakticky okamžite. Zainteresovaní zákazníci budú konať v súlade s pokynmi na banneru - zavolajú, navštívia web alebo si stiahnu aplikáciu. Navyše, aj keď si produkt nekúpia, je vysoká pravdepodobnosť, že si budú pamätať, čo predtým videli.
2. Silná značka
Bojujete o silnú pozíciu na trhu? Bannery Vám s tým môžu pomôcť, inzerciou vybraného produktu na rôznych miestach a v rôznych časových obdobiach súčasne, aby si Vás potenciálni zákazníci postupne všimli a zapamätali si Vás. Všimnite si, že aj tie najväčšie a dobre známe značky stále využívajú túto formu reklamy k reklamovaniu noviniek vo svojej ponuke.
3. Zvyšovanie povedomia klientov
Zvyšovanie povedomia o značke je časovo náročný a prácny proces. Prítomnosť bannerov v atraktívnych miestach mesta v tom nepochybne pomôže. Spojte vonkajšie reklamy s inými formami reklamy aby ste efektívne oslovili ďalšiu skupinu príjemcov.
4. Banner je ekonomický, rýchly na tlač a ľahko sa inštaluje
Reklamný banner je skvelým riešením, ak chcete optimalizovať výdavky na reklamu, a s obmedzeným rozpočtom plánujete osloviť širokú škálu potenciálnych zákazníkov.
Nemáte ešte svoj vlastný banner? Vytvorte si svoj vlastný jedinečný projekt a my pripravíme zvyšok!