Ako bude vyzerať svet aplikovanej grafiky v roku 2021? Prvé predpovede sa už objavili a nadchádzajúci rok môže byť pre nás skutočným prekvapením z hľadiska trendov. Po náročnom roku 2020, ktorý sa vo veľkej miere niesol v znamení hesla „neistota”, je čas na zmenu, ktorá má zastaviť pesimistickú a konzervatívnu tendenciu a vytvoriť miesto pre niečo nové.
-
Ako sme sľubovali, pokračujeme v téme obalov. 📦 Tentokrát pre Vás máme zbierku inšpiratívnych riešení, ktorých hlavným motívom je papier. Vybrali sme univerzálne príklady prezentujúce produkty z rôznych priemyselných odvetví,…
-
Plagát má obrovskú komunikačnú silu. Môže to byť reklamné médium, vývesnou tabuľou, miestom propagácie a dokonca aj informačným bodom. Ako to, že v časoch internetovej revolúcie plagáty stále priťahujú, lákajú…
-
Tesne pred koncom roka 2020 Pantone oznámila farby, ktoré budú dominovať v roku 2021. Rozhodnutia tejto spoločnosti každý rok určovali smer práce dizajnérov a zástupcov kreatívnych odvetví. Odkiaľ sa vzala…
-
Nedávno sa na našom blogu objavil prehľad inšpiratívnych príkladov v obalovom priemysle (tento článok nájdete tu) a text sa stal akýmsi úvodom do novej kategórie produktov na našom webe. Dnes…
-
Dnes pre Vás máme nachystaný prehľad polygrafických bestsellerov. Predstavíme najčastejšie objednávané produkty, stručne prediskutujeme ich vlastnosti a ukážeme vám niekoľko trikov, ako niektoré z nich neobvyklým spôsobom využiť a urobiť…
-
Obaly sú často rovnako dôležité ako samotný produkt. Môžu efektívne pritiahnuť našu pozornosť, vyvolať záujem a presvedčiť ľudí, aby si kúpili daný produkt. Preto sa tento text venuje výlučne obalom,…
-
Dnes na blogu pre Vás máme ďalší článok na tému “Druhy papiera v tlači”. Tentokrát si povieme niečo o ozdobných papieroch. Čo sa skrýva pod týmto názvom? Pokračujte prosím v…
-
Nemáte skúsenosti s objednávaním výtlačkov a keď príde okamih výberu papiera, a zo selektora na Justprint sa rozvinie celý zoznam názvov, ktoré Vám vôbec nič nehovoria, začne Vás bolieť hlava?…
-
Tlačené reklamné alebo propagačné materiály sú stále veľmi populárne. Kontakt s papierom dáva pocit hmatateľnosti prezentovanej ponuky, približuje príjemcu k nej, zapája zmysly a stimuluje predstavivosť. Niet divu, že v…