Letáky majú stále tú moc! Napriek tomu, že sa digitálne riešenia v reklamnom svete stále viac rozťahujú, má papier stále širokú skupinu priaznivcov, pretože pôsobí na ľudské emócie lepšie ako virtuálny svet. Pozrite sa, prečo by ste pri plánovaní svojich marketingových aktivít mali mať letáky "vždy na pamäti".
Leták ako účinný propagačný nástroj
Účinnosť letáku ako reklamného materiálu je stále nespochybniteľná. Aké sú výhody tejto formy reklamy pre podnikanie?
1. Rýchly a jednoduchý prístup k príjemcom
Distribúcia letákov nie je náročná. Určením pole pôsobenia a rozsahu môžete s informáciami osloviť konkrétnu skupinu príjemcov, napr. výberom konkrétneho zákazníckeho segmentu alebo jednej označenej geografickej oblasti.
2. Uvoľnite kreativitu
Chcete, aby Váš leták vynikol a pritiahol pozornosť príjemcov? Väčšina letákov bude vo formáte A4 alebo A5, ale Vy si môžete vybrať aj vlastné formáty. Využite tiež jedinečné možnosti, aké ponúkajú zušľachtenia - spojte matnú fóliu alebo hodvábne jemnú fóliu s parciálnym UV lakom, ktorý zvýrazní najdôležitejšie miesta letáku.
3. Pritiahnite príjemcu
Použite leták na zvýšenie predaja umiestnením jedinečného kódu, ktorý môže zákazník použiť pri zadávaní objednávky. Prepašujte do obsahu výzvu k činnosti - ak letákom komunikujete nadchádzajúcu udalosť, požiadajte príjemcu, aby o nej informoval takisto svojich známych.
4. Zostaňte v kontakte so svojím klientom
Letáky sú vysoko personalizovateľné, používajte to a ukážte, že poznáte svojho zákazníka! Oslovte príjemcu menom alebo mu ukážte, že si pamätáte kedy má narodeniny, poskytnite mu pri tejto príležitosti ďalšiu zľavu a umiestnite špeciálnu ponuku na osobný leták. Váš klient si toto gesto určite bude pamätať na dlhú dobu!
5. Návratnosť investícií
Nízke výrobné náklady v porovnaní s inými formami reklamy robia z používania letákov v reklamných aktivitách jednu z najúčinnejších metód propagácie a zaručujú uspokojivú návratnosť investícií.