Letáky sa aj cez dlhé pôsobenie na reklamnom trhu tešia neutíchajúcej popularite. Niet divu - ľahko sa projektujú, tlačia a distribuujú. Skladané letáky môžu povzbudiť predstavivosť a nalákať príjemcu, aby s nami hral našu hru a hádal, čo je na ďalšej stránke. Dozveďte sa, prečo stojí za to mať vo svojom marketingovom arzenáli skladané reklamné letáky!
Umenie skladania letákov
Skladaný leták by mal nielen prepašovať najcennejší - z obchodného hľadiska - obsah, jeho úlohou je tiež vzbudiť zvedavosť príjemcu. V rukách osoby, ktorá sa o ponuku potenciálne zaujíma, bude tento typ reklamného materiálu - okrem svojej základnej funkcie, čiže informačného nosiča - tiež zaujímavým prvkom, ktorý ju vtiahne do hry, objavovanie toho čo je ukryté vo vnútri.
Letáky môžeme zložiť vo tvare písmen "C", "Z", ako harmoniku, okienko alebo mapu. Viac stránok znamená viac príležitostí na prezentáciu Vašej značky alebo nových produktov v ponuke. Nezabúdajte na zaujímavú informáciu, farby priťahujúce oko a zušľachtenie.
Prečo je dobre mať letáky?
Distribúcia letákov je efektívny spôsob, ako ľahko osloviť širokú skupinu príjemcov. Postarajte sa o to, aby bol obsah letáku užívateľsky prívetivým a vytvorte originálny dizajn, ktorý povzbudí k čítaní stránok, ktoré čitateľ objaví až po jeho rozložení.
Skladacie letáky sú tiež nákladovo efektívnym prístupom k marketingu. Nízke výrobné náklady, vysoká účinnosť a skvelé možnosti konečného vzhľadu letáku sú len niektorými z predností. Chcete ich poznať viac? Kontaktujte náš zákaznícky servis.