Ako vybrať katalóg?

Chcete vyniknúť a prezentovať svoju ponuku atraktívnym spôsobom? Vyberte tradičný, tlačený katalóg. Tento produkt má vďaka svojej účinnosti pri pôsobení na vnímanie zákazníkov svojich priaznivcov v každom podnikateľskom sektore. Ako si vybrať a vytvoriť dokonalý katalóg?

Reklamné katalógy - potenciál prvého dojmu

Katalóg "šitý" na mieru pre Vaše podnikanie je najlepšou vizitkou na medzinárodných veľtrhoch, investičných stretnutiach a konferenciách. Atraktívny obsah, dobre zvolená farebná schéma a vysoká kvalita vykonania sú kľúčom k vytvoreniu cenných kontaktov.

Potenciál zošívaných katalógov - v závislosti od druhu Vášho podnikania je môžete využiť nasledujúcim spôsobom:

  • ako rozšírenie konferenčného balíčka,
  • ako prvok priameho marketingu (doručovanie tradičnou poštou),
  • ako prvok expozície v kancelárii alebo stacionárnom obchode,
  • ako efektívny nástroj prezentácie portfólia.

Zošívané katalógy - ako sa vyrábajú?

1. Výber formátu

Vertikálny, horizontálny alebo možno štvorcový katalóg? Prispôsobte formát, ktorý najlepšie zodpovedá Vašej vízii prezentácie ponuky. Nezabudnite na správne umiestnenie obsahu a fotografií.

2. Typ papiera

Výber papiera možno zvážiť podľa hmotnosti a typu, čo ovplyvní cenu tlače.

3. Obal a zušľachtenie

Obal katalógu môže byť ozdobený lesklou, matnou alebo soft touch fóliou, alebo fóliou a parciálnym UV lakom. Oveľa jednoduchšie je dosiahnuť zaujímavý efekt výberom rôznych typov zušľachtení.

4. Typ obalu

V tomto prípade sa jedná o zošívanie chrbta pomocou plochých, alebo očkových zošívačiek. Toto riešenie zaručuje trvanlivosť a bezpečnosť všetkých vzájomne prepojených stránok, aj keď sa katalóg používa dlhší čas.