Dobre zvolený kalendár dopĺňa marketingové aktivity a prezentuje to najlepšie z danej značky alebo spoločnosti. Pozrite si príklady kombinácií typu priemysel + kalendár, ktoré spolu tvoria úspešnú dvojicu.
Kalendáre pre kreatívne odvetvia
Prevádzkujete kreatívne štúdio, marketingovú agentúru, propagujete umelecké inštitúcie, malú umeleckú galériu alebo rozvíjate svoj technologický startup?
Alebo pôsobíte v inom priemyselnom odvetví, ale plánujete tento rok obdarovať kalendármi ľudí z kreatívneho odvetvia?
Návrh č. 1: Pyramídové kalendáre
Vyberte si pyramídy, ktoré si môžete objednať už od 10 kusov. Na stole zaberú málo miesta, ale majú veľký potenciál tlače. Nájdete ich v rôznych verziách:
Pyramídy s tlačeným kalendárom budú zobrazovať vaše logo alebo grafiku na prednej strane kalendára počas celého roka. Na druhej strane, pyramídy so špirálovou väzbou a mesačným kalendárom majú na prvom, titulnom liste veľkú tlačovú plochu, na ktorú môžete umiestniť akúkoľvek grafiku, text alebo fotografiu.
Návrh č. 2: knižné kalendáre
Kreativita má rada papier, a keď je priestor na poznámky, zvyšuje sa šanca na objavenie nových nápadov prostredníctvom spontánnych poznámok a myšlienok zaznamenaných na bielom papieri. Knižný kalendár má vďaka svojmu objemu prirodzený potenciál na objavovanie a uplatnenie vynaliezavosti. Tento príznak knižného kalendára sa bude dobre kombinovať s charakterom kreatívneho podnikania, preto sa ho oplatí zohľadniť pri navrhovaní kalendára pre klientov a obchodných partnerov.
Nechajte sa inšpirovať! Pozrite si príklady knižných kalendárov:
Kalendáre pre spoločnosti pôsobiace v priemyselnom a výrobnom sektoren
V tomto prípade je potrebné venovať pozornosť tomu, ktorým používateľom sa majú kalendáre doručovať. Ak sa budú distribuovať vo vnútri spoločnosti, kde väčšinu priestoru zaberá výrobný alebo dielenský priestor, bude dobré vytlačiť nástenné kalendáre, ktoré vzhľadom na svoje umiestnenie nebudú prekážať pri práci, a pritom sa budú dať ľahko používať.
Medzi kalendáre, ktoré môžete zavesiť, patria napr:
Na druhej strane, ak vaše kalendáre majú byť určené pre zákazníkov a dodávateľov, zvážte, ako vyzerá ich bežný pracovný deň. Tých, ktorí pracujú každý deň v kancelárii, potešia stolové kalendáre (tu opäť prichádzajú na rad vyššie spomínané pyramídy) alebo praktické písacie podložky (tzv. bureau), ktoré umožňujú sledovať aktuálny dátum, ako aj poznámky.
Plánujete obdarovať kalendárom niekoho, kto trávi väčšinu času vo firemnom aute a na služobných cestách alebo stretnutiach? Porozmýšľajte o ľahkom špirálovom knižnom kalendári alebo o listovom kalendári, ktorý sa zmestí do peňaženky alebo do vizitkovníka.
Kalendáre v sektore poradenstva
Tento typ podnikania sa zvyčajne točí od stretnutia k stretnutiu a efektívna práca s kalendárom je tu jednou z potrebných zručností. V takýchto podmienkach sa dobre uplatnia:
- kalendáre knižné
- stolové (pyramídové) kalendáre
- celoročné nástenné plánovače
Objednajte si kalendáre do konca augusta a využite dodatočnú zľavu 10 % ↓.
Kalendáre pre elektronický predaj
Ak pôsobíte online, kalendár môže byť atraktívnym doplnkom vašej objednávky. Vreckový kalendár, v ktorom si môžete vyznačiť dni, v ktorých sa uskutoční výpredaj, sa môže ľahko hodiť do vašej zásielky. Ďalším dobrým nápadom je knižný kalendár, ktorý vznikol v spolupráci so známym menom z umeleckého sveta a obsahuje atraktívne ilustrácie. Tento kalendár môžete pridať ako darček zadarmo k objednávkam v stanovenej hodnote alebo ho predávať ako samostatný produkt.
Kalendáre pre HoReCa
Gastronómia má rada kalendáre! Najmä nástenné kalendáre, preto si pre svoje potreby alebo pre potreby svojich obchodných partnerov vyberte jednostranné, trojstranné alebo lištové kalendáre. A pre tých, ktorí využívajú vaše služby – vreckové kalendáre, ktorých tlač nie je drahá a môžete ich využiť mnohými spôsobmi – okrem zrejmých reklamných aktivít napríklad ako vernostnú kartu.
Inšpirujte sa týmito návrhmi ↓