Black Week, Black Friday, Cyber Monday — ako by sme to len nenazvali, obdobie horúcich výpredajových a propagačných kampaní nám pomaly klope na dvere a mnohé značky, najmä tie, ktoré pôsobia v maloobchode alebo podnikajú v e-commerce, plánujú špeciálne marketingové aktivity pri tejto príležitosti. Kde je v tom všetkom nejaká súvislosť s tlačou? Niekoľko tipov nájdete nižšie.
Zahrňte papier do marketingovej komunikácie
Riešenia, ktoré ponúka tlač, dokonale dopĺňajú digitálne propagačné aktivity. Pomocou týchto formátov môžete ešte efektívnejšie komunikovať zľavy a špeciálne príležitosti. ↓
Letáky
Oplatí sa ich pripraviť ešte pred začiatkom kampane, aj keď len kvôli potrebe informovania o pripravovaných predajných akciách. Svoje komunikačné aktivity môžete založiť na vybraných produktoch (prezentovať ich na letáku) alebo vytlačiť propagačné kódy, ktoré budú platné počas doby výpredaja.
Máte toho čo povedať a bojíte sa, že to nevojde na leták? Vyberte si tlač katalógu (v Justprint nájdete zošívané, lepené aj so špirálou).
Mockup je k dispozícii zadarmo tu.
⚫ A tu nájdete letáky.
Pohľadnice / poukážky
Pohľadnica bude skvelým médiom pre poukážku so zľavovým kódom na nákup počas Black Friday a povzbudí príjemcu k návšteve internetového obchodu, ak na poukážke uvediete adresu svojho webu. Prevádzkujete kamennú predajňu a počas obdobia výpredaja bude otvorená dlhšie ako zvyčajne? Oznámte to návštevníkom predajne ešte pred spustením akcie pridaním pohľadnice do nákupnej tašky s informáciou o neštandardných otváracích hodinách. Tento formát je tiež zaujímavým nápadom na kreatívne poďakovanie za nákup – je to malé gesto a určite má pozitívny vplyv na hodnotenie zážitku z nakupovania!
Mockup je k dispozícii zadarmo tu.
⚫ Skontrolujte ponuku pohľadníc.
Kalendáre
Prečo čakať s distribúciou kalendára do decembra, keď tieto propagačné aktivity môžete integrovať do takej ponuky, akou je Black Friday? Ak napríklad Váš internetový obchod ponúka kalendáre na konci roka, môžete ich pridať do zásielky s objednávkou v období prelínajúcom sa s Black Week a zadarmo ich pridávať aj ako k zásielkam s určitou hodnotou, namiesto zliav, ktoré ponúka konkurencia z každej strany.
⚫ A tu nájdete kalendáre >> kalendáre v Justprint.
Nálepky
Ide o ďalší zaujímavý a bezpletný predmet k objednávke, ktorý je zároveň efektívnym reklamným nástrojom. Nálepky môžu byť nositeľmi vizuálnej identifikácie, reklamných sloganov a slúžia aj ako informácia (grafika s adresou internetového obchodu alebo QR kódom, ktorý presmeruje na web). Môžete ich bezplatne pridávať do akciových objednávok alebo ich pridávať do zásielok a nákupov bez ohľadu na prebiehajúce akcie.
Prezentované návrhy nálepiek si môžete kúpiť tu.
⚫ A vytlačíte si ich u nás🙂 🙂 >> nálepky v Justprint
Vizitky
Vizitky Formát vizitky môžete použiť na navrhnutie cenovky, ktorá sa použije na označenie produktov v rámci propagačnej cenovej kampane počas Black Week. Na rôznych miestach sa kartičky vo veľkosti vizitky objavujú ako karty na zbieranie bodov vo vernostných programoch – podobný model môžete využiť aj Vy tým, že budete ponúkať zľavy a bezplatné výhody pri pravidelných nákupoch v určitej hodnote, čo je zaujímavá alternatíva k jednorazovej zľave na vybrané produkty pri príležitosti Black Friday .
⚫ Pozrite si všetky varianty našich vizitiek >> vizitky v Justprint.
Vytvorte si jedinečnú klímu
Limitované edície balení sú jedným zo spôsobov, ako dať svojim produktom vyniknúť počas obdobia predajného šialenstva. Mali by sme tiež pamätať, že nie každý človek pri rozhodovaní o kúpe bude hľadať vždy len tú najvýhodnejšiu ponuku. Pre niekoho bude hodnotou jedinečnosť, preto je dobré zohľadniť túto skupinu ešte pred plánovaním aktivít, zavádzaním limitovaných sérií či kópií produktov s možnosťou personalizácie.
⚫ Poštové krabice, krabice s vekom alebo možno darčeková krabička? Prezrite si všetky krabice dostupné na stránke Justprint >> tlač obalov na stránke Justprint.
Využite silu papiera pri komunikácii hodnôt
Black week a konzumerizmus? Prečo nie, veď je to skvelá príležitosť predstaviť identitu a atribúty značky širšiemu publiku v čase, keď návšteva internetového či stacionárneho obchodu láme rekordy obľúbenosti. Nechcete sa pozicionovať ako firma sezónne propagujúca predaj, ktorá hľadá iba neobmedzenú spotrebu, a aj napriek tomu využívať príležitosti, aké prináša intenzívnejšia propagačná kampaň v novembri? Prezentujte sa ako zodpovedná značka, ktorá si po celý rok dáva záležať na kvalite svojich produktov, ktoré ponúka za rozumnú cenu. Aj keď pri takomto scenári je ťažké dosiahnuť veľkolepý rast tržieb v poslednom štvrťroku, v zostávajúcich mesiacoch bude jednoduchšie dosiahnuť udržateľné výnosy vďaka verným a vracajúcim sa zákazníkom, ktorí značke dôverujú a budú ochotní ju odporučiť aj ostatným.
⚫ Viac produktov nájdete v online tlačiarni Justprint.sk