Leto je vhodným obdobím na nasávanie nespočetných porcií osviežujúcich drinkov a grafických inšpirácií, a preto môžete počítať s tým, že na našom blogu čoskoro uvidíte väčšie množstvo tohto typu obsahu, minimálne kým vonku neklesnú teploty. Dnes začíname s prehľadom návrhov, ktoré uchvátia svojou jemnosťou, potešia slobodou interpretácie a ukážeme Vám aj také, ktoré Vás presvedčia, aby ste konali
Začneme zľahka a jemne, trochu sa ponoríme do prírody, potom sa presunieme do Connecticutu za dievčaťom z Ipanemy[1] aby sme sa nakoniec mohli postaviť na stoličky a z celého srdca si zakričať “I’m a doer!”[2]. Povzbudilo Vás to? Nech sa páči, pokračujte 🙂
E AKO ESTETICKÝ MINIMALIZMUS
Evergreen je štúdio, ktoré navrhuje interiéry v súlade s princípom trvalo udržateľného života. Vizuálna identifikácia využíva minimalistickú, pokojnú typografiu, ktorá sa perfektne hodí na nenatieraný a kraftový papier, a neskôr odkazuje na harmóniu a prírodu. V projekte sú okrem iného prezentované vizitky, pohľadnice a letáky.
Návrh a fotografie: Lukas Diemling, Dominic Erschen
PRÍJEMNÉ FARBY A RUKOPIS
Ďalší projekt, ktorý evokuje teplo letných popoludní v tienistom kúte záhrady. Laurianne navrhla túto identifikáciu pre seba a ľudí, ktorí by chceli využiť jej grafické schopnosti – a ako vidíte, má ich neúrekom! Jemné letné farby a ručne písaný font v spojení s klasickým futurizmom vytvárajú dokonalý efekt a priaznivo nakláňajú k spolupráci. Lau vo svojom návrhu okrem iného ukázala vizitky, obálky a pernamentky ako fyzická alternatíva k virtuálnemu kontaktnému formuláru.
Návrh a fotografie: Laurianne Froesel
Zoznámte sa s ponukou ozdobných papierov na Justprint
RIO NA TANIERI
Brazílska reštaurácia s názvom a výstrojom odkazujúcim na jednu z najznámejších pláží na svete musí mať originálnu vizuálnu identifikáciu! Tu sa to podarilo aj napriek tomu, že reštaurácia sa nachádza v Connecticute, čo je viac ako 4000 míľ od Rio de Janeira, výzdoba aj naväzujúce tlačené materiály nám aspoň na chvíľu umožňujú nahliadnuť (a vstúpiť!) do sveta fantázie, na rozohriaté piesky Ipanemy.
Návrh a fotografie: Saint Urbain
S ENERGIOU A ODVAHOU
Kontrasty, výrazná typografia a obrovské množstvo nespútanej pozitívnej energie, ktorá len tak srší z tohto návrhu – tak by sa dala zhrnúť koncepčné dielo DARE, v ktorej autorka použila fúru tlačových médií, od katalógu, vizitky a zakladač až po reklamné vychytávky, ako sú napr. tričká a šnúrky na krk. Takáto sada sa určite osvedčí ako uvítací balíček na veľtrhu alebo na akcii z nášho odvetvia. Takáto pozornosť bude ešte aj dlho po akcii pútať pozornosť!
Návrh a vizualizácie: Giovanna Andrade
VÝZVA NA KONANIE S RYTMOM NA DVA
A pokiaľ ide o veľtrhy, konferencie a podujatia, rovnako zaujímavou inšpiráciou bude aj táto sada! Doers not talkers vás rozhodne pozýva k činom. Zaujímavá farebná kombinácia s prevahou bielej a modrej, prešpikovaná čiernymi prvkami, výrazné akcenty v podobe masívnych piktogramov a výrazné písmo efektne zdôrazňujú posolstvo.
Návrh a vizualizácia: Jackie Price
Väčšinu polygrafických produktov, zobrazených v príkladoch vyššie, nájdete na justprint.sk. Ak tu nevidíte to, čo hľadáte, dajte nám vedieť >> info@justprint.sk
Prečítajte si tiež 👇
Poznámky pod čiarou
↑1 | Ikonická pesnička typu Bossa Nova. Môžete si vypočuť napríklad tu: https://open.spotify.com/track/3898C4AbdbptwYet6547e5?si=b24437eae98c479b |
↑2 | Citát z filmu „Pain & Gain”, v ktorom hlavný hrdina Mark Wahlberg vykrikuje toto heslo v jednej zo scén. |