Vonkajšia reklama môže mať mnoho podôb, aby uspokojila potreby a túžby každého. Ak chcete, aby si Vašu značku všimli, oplatí sa vyskúšať vonkajšiu reklamu. Aby sme rozptýlili všetky pochybnosti o tejto forme propagácie, pripravili sme pre Vás zoznam dôvodov, prečo sa oplatí mať vlastnú vonkajšiu reklamu a porovnanie médií, ktoré môžete využiť.
4 najdôležitejšie výhody vonkajšej reklamy
Vonkajšia reklama Vám umožňuje vyniknúť a osloviť potenciálnych zákazníkov. Bez ohľadu na počasie je vonkajšia tlač ideálna na propagáciu udalosti, informácie o predajnom mieste alebo dokonca o propagačnej kampani. Objavte 4 najdôležitejšie výhody vonkajšej reklamy:
1. Oslovuje široké publikum
Tlač vonkajších označení je jedným z najúčinnejších nástrojov vizuálnej reklamy, ktorý môžete použiť na nadviazanie kontaktu so svojimi príjemcami. Na rozdiel od displejových či rozhlasových reklám sa nedá vypnúť, zapadá do prírodnej krajiny miesta a zároveň je dostatočne viditeľný, aby zaujal potenciálnych zákazníkov.
2. Priťahuje pozornosť
Vonkajšia reklama nemusí byť konkurenciou pre iné druhy marketingových nástrojov. Vytvára priestor vďaka kreatívnym riešeniam, ktoré upútajú pozornosť vo veľkom meradle.
3. Spája sa s inými marketingovými riešeniami
Tlač vonkajšej reklamy sa dá vynikajúco kombinovať s inými médiami, vrátane marketingových stratégií sociálnych médií. Vďaka vhodnému brandingu môžete Vašej cieľovej skupine pripomenúť Vašu správu na viacerých platformách.
4. Zanecháva nezabudnuteľný dojem
Obrázok je často dôležitejší ako samotné slová. Pri vonkajšej reklame môžete využívať vizuálne efekty, vďaka ktorým bude pohľad na výsledná efekt naozaj nezabudnuteľný. Čím je projekt zaujímavejší alebo originálnejší, tým dlhšie zostane v mysliach príjemcov.
Presvedčili sme Vás, že to stojí za to? V takom prípade sa teraz musíte rozhodnúť, ktoré médium vonkajšej reklamy bude pre Vašu spoločnosť najlepšie, a potom navrhnúť originálnu reklamu, ktorá zaujme príjemcov.
Typy vonkajšej reklamy – vyberte si tú svoju
Existuje mnoho rôznych typov externých marketingových médií. Všetky sú efektívne, ak sú dobre vybrané k Vašej značke, marketingovej stratégii a miestu, kde budú umiestnené. V závislosti od Vašich cieľov si môžete vybrať:
Billboard – je veľkou konštrukciou vonkajšej reklamy, ktorá je podobná nadrozmernému plagátu. Billboardy sa zvyčajne používajú na propagáciu značky alebo ponuky, pretože je ťažké ich prehliadnuť a ľahko oslovia široké spektrum potenciálnych zákazníkov. Kvalitne spracovaný bilbord spolu s pôsobivým formátom je veľmi účinnou reklamou.
Banner – to je typ nosiča, ktorý ľahko upúta pozornosť okoloidúcich. Nielenže sa ľahko používajú, ale sú aj odolné, dokážu odolávať meniacim sa poveternostným podmienkam. Odolný materiál umožňuje zobrazenie banneru 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku. Navyše si môžete vybrať typ banneru, ktorý bude najlepšie vyhovovať Vášmu miestu. Na trhu sú dostupné jednostranné a obojstranné reklamné bannery, reflexné a sieťované reklamné bannery, ktoré sú veľmi odolné a dobre sa osvedčia pri veľkoformátovej vonkajšej tlači.
Plagát – sú to lacné a ľahko vyrobiteľné nosiče vonkajšej reklamy. Navyše sa dajú ľahko rozmiestniť na verejných miestach. Plagáty môžu mať mnoho veľkostí, vrátane veľkoformátových plagátov. Jednou zo skvelých vecí na plagátoch je, že na ne môžete umiestniť toľko detailov, koľko chcete, pretože sa zvyčajne čítajú a pozerajú zblízka.
Reklamná vlajka – tento typ vonkajšej reklamy sa často používa na zvýšenie viditeľnosti a zlepšenie imidžu značky. Reklamná vlajka je vyrobená z trvalých materiálov, vďaka čomu je odolná voči dažďu a silnému vetru. Ich výhodou je, že sú vidíteľné už z diaľky. Skvele sa budú vynímať pred sídlom firmy, ako aj na outdoorových akciách.
Reklamné pútače – Áčkové stojany sú skvelým spôsobom, pomocou ktorého môžeme okoloidúcim predstaviť nový produkt, službu alebo akciu. Ľuďom, ktorí idú po ulici, Vaša správa rozhodne neunikne. Na výber máte z mnoho druhov pútačov – od plechových, cez drevené s kriedovou tabuľou, až po mimoriadne odolné vonkajšie pútače so záťažou.
Reklama na tvrdých podkladoch – Doskové materiály, reklamné nápisy a tabule sú tiež prvkami vonkajšej reklamy, ktoré podporia Vašu firmu. Reklamné a dekoračné prvky, ktoré majú na danom mieste zotrvať dlhšie, sa často tlačia na tvrdom podklade. Vďaka ich trvanlivosti a odolnosti voči poveternostným vplyvom sa dajú použiť na rôznych miestach, preto sa používajú predovšetkým na kvalitné značenie.
Ak už viete, ktoré média Vám vyhovujú najviac, teraz musíte prejsť k realizácii. Navrhnúť a vymyslieť originálnu vonkajšiu reklamu môže byť celkom náročné, a preto sledujte náš blog, pretože Vám v ďalších príspevkoch prezradíme, ako sa vďaka vonkajšej reklame zviditeľniť a ukážeme Vám zaujímavé a originálne projekty vonkajšej reklamy.