Čaká na Vás čerstvá dávka inšpirácií. Bude jarne, energicky a štýlovo. Hlavná téma – katalógy a brožúry. 5 zaujímavých projektov, každý iný, všetky jedinečné.
Reklamné katalógy nemusia byť smutné, nudné a otrepané. Tieto príklady to dokazujú!
1. Drobná architektúra, veľký katalóg
Katalóg Bluestream predstavuje produktovú ponuku, ktorá sa skladá z prvkov drobnej mestskej architektúry. Zložka je navrhnutá tak, aby takmer každá publikácia, okrem tradičnej prezentácie produktov na jednotnom pozadí, obsahovala výrazný akcent, rozhodne zvyšujúci atraktivitu ponuky Bluestream. Stránky katalógu sú pretkané vizualizáciami v konzistentnej a vzájomne sa doplňujúcej farebnej schéme, predstavujúcej vybrané produkty zasadené do mestskej štruktúry.

Brožúra, časopis alebo napríklad katalógy?
Čím sa líši brožúra od katalógu a je v tom vôbec nejaký rozdiel? Viac v článku ↓
2. Tieto brožúry sa dajú jesť zrakom!
Akadémia Čokolády sa špecializuje na kurzy pre cukrárskych profesionálov, a tak nie je divu, že ponuková brožúra vyzerá ako chutná čokoládová torta! V projekte je veľké množstvo textu pretkané fotografiami a „čerešničkou na torte“ v prezentovanom projekte je chutný obal s krídelkami z ozdobného papiera a potlačou vo farebnej palete spojenej s čokoládou, pistáciami a mokka kávou.


3. Papier na hardvér
Katalóg môže byť dokonalou vizitkou spoločnosti, čo dobre ilustruje príklad Innovation Code, mladej a dynamickej poľskej spoločnosti, v ktorej komponenty navrhujú kvalifikované tímy, dosky plošných spojov vyklepávajú rytmus práce a riadky kódu plynú po obrazovkách rýchlejšie ako internet v optických vláknach! V Innovation Code vedia, že zákazníci nerastú na stromoch a s takto špecializovanými službami potrebujete viac ako chytľavý reklamný slogan. Oveľa efektívnejšie riešenie bude krátka história firmy, prezentácia tímu a prehľad kľúčových projektov v jednej zložke. Titulná veta – „Pretože nemôžeme slepo predpokladať, že si vyberiete nás” – je vlastne pozvánkou na výlet dovnútra katalógu, ktorého cieľom bude získať argumenty v prospech nadviazania spolupráce. V projekte bolo využité zušľachtenie tlače a frázy „slepo“, zvýraznená s lesklým lakom, čo nie je nič iné ako koketovanie s vnímaním!


4. Za ažúrovým paravánom
Papier má rád umenie, čo je vidieť na príklade nižšie. Spektakulárna, ažúrová obálka – plášť prebúdza zvedavosť a fragmenty obrazu prenikajúce cez neho nabádajú k nahliadnutiu dovnútra. Katalóg venovaný výstave je krásnym a praktickým doplnkom umeleckej akcie, často je jej rozšírením, pretože majstrovské diela zvečnené nie na plátne, ale na papieri si možno odniesť domov a vrátiť sa k nim v ľubovoľnom okamihu, bez ohľadu na otváraciu dobu galérie.


Zaujímavosť:
Obálka uvedená vo vyššie uvedenom príklade nepatrí k tým typickým. Pokiaľ chcete podobný projekt realizovať v Justprint, využite možnosti, aké ponúkajú neštandardné zákazky.
5. Tlačený doplnok do jarnej kolekcie
Lookbooky sú neodmysliteľnou súčasťou módneho priemyslu a na papieri vyzerajú ešte lepšie ako v digitálnej verzii. Nie je na tom nič divné, sú totiž fyzické a hmatateľné, rovnako ako oblečenie z najnovšej kolekcie. Prezentovaný tu projekt by bol rozhodne doplnkom k outfitu dňa. Výrazné farby, masívne fonty a štýly integrované do vizuálneho designu sú skutočne pôsobivé. Ak to malo byť husté, tak to je husté!


V našej tlačiarni tlačíme niekoľko miliónov katalógov ročne. Máte svoj vlastný projekt na realizáciu? Kontaktujte nás.
Budeme nesmierne radi, ak nahliadnete aj na naše sociálne siete ↓

Pramene:
Katalóg Bluestream https://www.behance.net/gallery/108627507/Bluestream-Catalogue
Akadémia Čokolády https://www.behance.net/gallery/30910237/Chocolate-Academy-Barry-Callebaut
Innovation Code https://www.behance.net/gallery/54186565/Innovation-Code-catalogue
TOUCH https://www.behance.net/gallery/34290905/TOUCH-Exhibition-publication
Lookbook https://www.behance.net/ga llery/99273785/BOLD-Lookbook-Editorial