Vzhľad produktu dokáže pritiahnuť pohľad potenciálneho príjemcu a účinne ho nabádať k tomu, aby ho vložil do nákupného košíka. Dnes pre vás máme prehľad zaujímavých projektov v kategórii obalov. Hlavná téma – káva a čaj, teda niečo, čo Vás zahreje počas chladných dní!
☕ Hlava plná chutí
“I’m tea” by mal byť čaj, ktorý zodpovedá nálade a prispôsobuje sa emóciám spotrebiteľa. Návrhári na vytvorenie obalu použili pastelové farby a krabice boli zdobené jemnou ženskou grafikou odkazujúcou na príchute čajov. Vzhľad produktu je v tomto prípade predohrou relaxácie pri šálke čaju.
☕ Krajina, v ktorej tečie čaj
Značka “Pure Tea” sa rozhodla vziať milovníkov čaju na cestu okolo sveta. Každé z 13 rôznych balení a príchutí prenáša príjemcu na miesta spojené s konkrétnymi druhmi čaju. Kolekcia o. i. obsahuje marockú mätu, japonské sencha a anglický earl grey. Výlet bez toho, aby ste si museli zbaliť kufre a vychádzať z domu? Za daných okolností a súčasnej situácie to znie veľmi dobre!
Pozrite si vybrané produkty zo stránky Justprint
☕ Svieži vánok
Nasledujúci projekt predstavuje plynulý prechod z minulosti do súčasnosti. Nové obaly luxusného britského reťazca Harvey Nichols vznikli z potreby prispôsobiť vzhľad značky rytmu súčasných trendov pri zachovaní ducha nadčasovosti. Máme tu dočinenia nie s revolúciou, ale evolúciou – nové, jednotné vzory obalov majú potenciál ich v priebehu rokov objaviť opäť na novo. Podarilo sa to? Čas a spotrebitelia to overia najlepšie, aj keď nemožno poprieť, že rozdiel je viditeľný na prvý pohľad!
Takto vyzerali balenia produktov Harvey Nichols pred zmenou:
A takto vyzerajú v novej, vylepšenej verzii:
☕ Kráľovské riešenie
Balenie tohto čaju má odkazovať na kráľovské tradície priamo z vietnamského mesta Hue. Pozlátenie dodáva obalu ušľachtilosť a grafika zodpovedajúca štýlu tradičných rytín z Ďalekého východu hrá úlohu teleportu, ktorý prenáša v čase do éry, v ktorej bol čaj jedinou správnou voľbou.
☕ Káva s návodom na použitie
Balenie kávy FAVORTE zaujme nielen krásnymi ilustráciami, ale má aj svoju nepochybnú “vzdelávaciu” hodnotu. 🙂 Ak si nie ste istí, za akých okolností si treba vychutnať pitie kávy, zvážte kúpu tohto produktu. Na krabiciach nájdete postavy, ktoré sedia vedľa seba na kempingu, zamilovaný pár s malou čiernou kávou uprostred mestskej džungle a scény, ktoré predstavujú proces zberu kávy. Myšlienka je úžasná a budí dojem, že všetko je tak ako má byť a obal navodí príjemcu do správnej atmosféry. Môžeme kľudne povedať, že jediné, čo je potrebné k úplnej spokojnosti, je iba (a dokonca!) šálka dobrej kávy!
☕ Káva s krajinnými scenériami v cene
Na kvalite tejto kávy pracovalo až 10 kôz (“Ten Goats”) ;), a na konečnú podobu balenia – iba jedna, ale za to veľmi talentovaná dizajnérka. Efekt? Produkt, ktorý určite upúta pozornosť človeka, ktorý sa motá okolo regálov s kávou a hľadá nové príchute. Grafika, ktorá odkazuje na peruánske pohoria a priateľskú kozu na obale, vzbudzuje zvedavosť a ochotu siahnuť po produkte a prečítať si jej popis. Čo bude ďalej? Iba koza to vie!
☕ Niečo pre fanatikov pražených zŕn
Znie to nebezpečne? Možno, ale iba pre tých, ktorí majú radšej čaj ako kávu! 😉 Ďalším projektom je pocta tomuto nápoju skutočnými vyznávačmi malej čiernej kávy, pričom obal má odrážať šialenstvo skryté v nekontrolovanej a spontánnej láske ku káve. Vzor na obale predstavuje vesmír milovníka kávy, ktorý je vyjadrený trochu abstraktne, ba až kubisticky. Energia tu kričí priamo z obalu a treba sa až báť, čo sa môže stať po vypití takejto kávy!
TU SI OBJEDNÁTE VLASTNÉ OBALY
Odkazy na projekty:
Projekt na obálke: Merve Yiğit