Kancelárske potreby majú moc. A dokonca veľkú moc. Nielenže uľahčujú organizáciu času a priestoru v kancelárii, ale môžu byť aj ďalším dekoratívnym a reklamným prvkom. Aké materiály sa oplatí mať v kancelárii a prečo?
Kancelárski hrdinovia na pódiu
Kancelárske potreby je možné porovnávať s kancelárskymi superhrdinami. Vyzerajú obyčajne, ale v každej z nich je nejaká super moc. Aké sú najúčinnejšie kancelárske potreby, čo dokážu a prečo sa ich oplatí mať? Predstavujeme vám reláciu z pódia, t. j. prehľad troch najlepších kancelárskych pomocníkov. Pravdepodobne sa jedná o položky, ktoré najlepšie bojujú s kancelárskym chaosom, nudou a dezorganizáciou. Poznáte ich?
1. Poznámkové bloky a samolepiace bločky
Títo papieroví hrdinovia majú mimoriadnu moc, organizujú informácie a umožňujú vyplniť medzery v pamäti 😉 Poznámkové bloky a samolepiace bločky sú skutočnými kancelárskymi levmi – zachytávajú prchavé termíny, informácie a pozornosť. Čo ich odlišuje? Sú praktické, malé a dajú sa vziať takmer kdekoľvek. Vďaka nim si môžete kedykoľvek zaznamenať dôležité informácie – a ak je to potrebné, odovzdať ich kolegom na ich písací stôl. S radosťou prijímajú najdôležitejšie dátumy, čísla a údaje, pričom o nich diskrétne pripomínajú. Sú tiež tichými kurátormi umenia, keďže sú plátnom pre neobvyklé nákresy zamestnancov (vytvorených napríklad počas dlhých konferencií alebo telefonických rozhovorov). A talent zamestnancov si predsa zaslúži ocenenie (rovnako ako papieroví hrdinovia vo forme úžitku).
Čo je dôležité – moc a silu papiera nemožno nahradiť žiadnou poznámkou napísanou na počítači. Na podporu týchto informácií je možné priblížiť výskum P. Muellera a D. Oppenheimera. Skúmali účinnosť poznámok vytvorených na počítači a porovnávali ich s poznámkami napísanými na papieri. Na základe analýzy výsledkov testov jednoznačne oznámili absolútnu nadradenosť rukou písaných poznámok nad tými, ktoré boli vytvorené na počítači. Pero nakoniec vyhráva nad klávesnicou a papier nad monitorom. E dokázené, že ručné poznámky aktivujú náš mozog a významne zvyšujú pravdepodobnosť zapamätania si zaznamenaných informácií. A papier? Papier iba asistuje pamäti (ako veľmi je však užitočný).
2. Hlavičkový papier
Hlavičkový papier sa vyznačuje pozoruhodným dosahom a schopnosťou osloviť takmer každého. Zvyčajne býva niekde v pozadí, ale práve tam sa deje celá mágia. Hlavičkový papier diskrétne a takmer nepostrehnuteľne buduje a posilňuje rozpoznanie spoločnosti. Je to veľmi užitočné v kancelárii, kde je základom rôznych dokumentov. Pri vytváraní korešpondencie, ponuky firmy alebo oficiálnych listov je to nenahraditeľné. Jedná sa o mobilné reklamné médium, ktoré posunie správy o vašej firme skutočne ďaleko. Šikovným spôsobom. Hlavičkový papier je veľmi praktický a posilňuje imidž spoločnosti tak, že každý deň napĺňa jemnou formou propagácie.
3. Firemné kalendáre
Reklamné kalendáre majú 2 funkcie. Jedným z nich je kontrola konečných termínov a druhým je pôsobivá reklamná sila. Môžete si vybrať z mnohých typov firemných kalendárov – od malých vreckových, cez kancelárske pyramídové kalendáre, po nástenné a plagátové kalendáre. Kalendár nájde svoje miesto kdekoľvek. Svoju silu ukáže v peňaženke, na stene alebo na stole. Pre kalendár neexistujú zlé či slabé miesta, existujú iba neprispôsobené formáty. Firemný kalendár je možné prispôsobiť každému (každej kancelárii). Firemný kalendár poskytuje veľký priestor na kreativitu – sprevádza totižto príjemcu počas nasledujúcich 12 mesiacov. Kalendár je možné odovzdať zamestnancom, klientom, dodávateľom či partnerom. Je to jedno z mála reklamných médií, ktoré funguje po celý rok a je pre príjemcov naozaj užitočné. Kalendár má kapacitu 365 dní v roku – neváhajte ho použiť.