Justprint.sk Blog
  • Produkty
  • Tlač
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
Justprint.sk Blog

Vitajte na našom blogu!

  • Produkty
  • Tlač
  • Obaly a krabice
  • Design
  • Tipy
  • Infolinka
DesignTipyTlač

Ako propagovať stavebnú firmu?

autor Justprint 31 júla 2020
autor Justprint 31 júla 2020 0 Komentár

Budovanie obrazu stavebnej firmy je ako stavba domu – o jeho životnosti rozhodujú znalosti, materiály a pevné základy. Ako efektívne propagovať svoju stavebnú spoločnosť na internete, na letákoch a iných tlačených materiáloch? Uvádzame niekoľko tipov, ktoré Vám môžu pomôcť

Sú stavebné letáky efektívne?

Aj keď nechýbajú osoby, ktoré neveria ich efektívnosti – letáky pre stavebné spoločnosti môžu byť v skutočnosti obrovským nástrojom na prilákanie zákazníkov. Prečo? Hlavne preto, že stavebné a renovačné spoločnosti získavajú zákazníkov hlavne priamymi prostriedkami – z odporúčaní alebo prostredníctvom reklamy a tlačených materiálov. V prípade letákov je možné okrem samotných kontaktných údajov predstaviť aj širšiu ponuku – spolu s cenníkom a fotografiami z konkrétnych projektov.

Leták pre stavebnú firmu osloví priamo zákazníka – súčasného alebo budúceho. Vďaka nemu posilníte obraz profesionálnej firmy. Jednoducho to funguje, najmä v tomto odvetví! Začnime od začiatku, teda od stratégie stavebnej firmy.

Buďte iní – použite dobrú stratégiu

Konkurencia je obrovská, a preto, aby ste sa neutopili v mori podobných ponúk, stojí za to nájsť niečo, čím sa budete odlišovať. Nejde však o agresívnu reklamu, ale o konkrétnu hodnotu ponúkanú používateľovi. Najlepším spôsobom, ako zvýšiť efektívnosť svojich reklamných a marketingových aktivít, je vytvorenie konzistentnej dlhodobej stratégie. Mala by obsahovať rovnako usmernenia týkajúce sa vizuálnej identity stavebnej firmy, ako aj knihu štýlu – čiže plánovaný spôsob komunikácie. To je základ, na ktorom sa zakladajú všetky reklamné a marketingové činnosti.

Content marketing pre stavebné firmy

Určite sa oplatí zaviesť zásady content marketingu – rovnako na internete, ako aj pri tlači letákov a iných materiálov propagujúcich firmu. Jednoducho povedané – content marketing pre stavebníctvo a renováciu znamená dlhodobú stratégiu zameranú na budovanie vzťahov. Jeho pilierom je neustále sa učiť a reagovať na potreby zákazníkov (vrátane ich predbiehania). Ak vytvárate obsah pre stavebnú spoločnosť, nezamerajte sa na jedinečnosť svojej značky, ale ponúknite používateľovi konkrétnu hodnotu – odpovedzte na jeho potrebu a podeľte sa o svoje know-how.

Ako tvoriť obsah pre renovačnú a stavebnú firmu?

Nebojte sa zdieľať svoje vedomosti, tipy a zručnosti – publikujte návody, hodnotné výrobky pre domácich majstrov a všetko, čo môže byť pre používateľa skutočne užitočné. Dobre fungujúci CM sa pre stavebnú spoločnosť sa môže zmeniť na inbound marketing – mechanizmus, v ktorom zákazník vyhľadáva sám a nájde Váš obsah. A výsledok? Získate cenný obsah, pohyb a posilníte si svoju pozíciu odborníka a klient dostane odpoveď na svoju potrebu. Tieto zásady by sa mali uplatňovať na rôznych kanáloch – rovnako aj na internete (publikovanie cenných článkov, videí a infografík), ako aj na letákoch, katalógoch a iných tlačených materiáloch.

Ako vytvoriť leták pre stavebnú firmu?

Či už navrhujete leták pre domácich majstrov, údržbárov alebo veľkú stavebnú firmu – je dobré to urobiť poriadne. Tu sú niektoré pravidlá, ktoré priblížia Váš leták k dokonalosti.

  • Miera – čím menší je obsah, tým väčšia je šanca, že ho príjemca úplne absorbuje. Uvádzajte iba konkrétne veci – na rozdelenie obsahu používajte krátke vety, odrážky a iné spôsoby delenia odsekov.
  • Počet strán – v prípade krátkych informácií s výzvou pre kontakt, vystačí obojstranný leták, ak chcete pridať fotografie a mapy – vyberte si skladaný leták, ktorý umožní príjemcovi čitateľne rozvinúť obsah.
  • Pravopis a štylistiku by malo skontrolovať najmenej niekoľko ľudí. Preklepy, medzery pred interpunkčnými znamienkami alebo štylistické chyby – je lepšie ich odhaliť skôr, ako to urobí príjemca.
  • Obsah by sa mal vytvárať s prihliadnutím na jazyk výhod, najlepšie podľa schémy AIDA (Attention, Interest, Desire, Action).
  • Farba – pred odoslaním súboru tlačiarni sa nezabudnite uistiť, že leták bol projektovaný vo farebnom priestore CMYK. Nezabudnite tiež pridať fotografie v správnom rozlíšení.
  • Atraktívne zľavy a kupóny sú prvkom, ktorý významne zvyšuje účinnosť letákov. Pridaním svojho zľavového kódu do letáku zvyšujete šancu, že si zákazník Vašu reklamu uchová (a použije ju pri najbližšej príležitosti).
0 Komentár
0
FacebookTwitterPinterestEmail
Predchádzajúci článok
5 výhod tlačených kalendárov
Nasledujúci článok
Katalógy – efektívny nápad na propagáciu

Mohlo by sa Vám tiež páčiť:

Obaly počas boja o zníženie výrobných nákladov produktov....

19 septembra 2024

Eko, čiže polygrafia z druhej strany – polygrafický...

12 augusta 2024

Jedinečné a nezabudnuteľné – preskúmajte možnosti povrchovej úpravy...

25 januára 2024

Priblížime si Individuálne formáty. B4

18 januára 2024

Prekvapte tým, čo je vnútri. Reklamná tlač e-commerce

11 januára 2024

Priblížime si Individuálne formáty. B3

28 decembra 2023

Priblížime si Individuálne formáty. B2

14 decembra 2023

Tlač bestsellerov v slávnostnej atmosfére

30 novembra 2023

Priblížime si Individuálne formáty. B1

23 novembra 2023

Polygrafická inšpirácia vo farbách jesene

16 novembra 2023

Napísať komentár odstrániť odpoveď

Pamätať si moje meno, e-mail a stránku v prehliadači

O nás

Justprint.sk – Váš partner v oblasti tlače

Facebook

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar

Zostať v kontakte

Facebook Instagram

Justprint.sk – O nás

Sme moderná internetová tlačiareň a môžeme pre Vás vytlačiť čokoľvek - za atraktívnu cenu, v krátkom termíne a tovar doručíme až k Vašim dverám! Tlačíme na rôznych typoch materiálov. Naša tlačiareň nie je len halou plnou modernej technológie, je to tiež tím 700 ľudí - nadšencov, ktorí svojimi skúsenosťami 24 hodín denne, 7 dní v týždni, kontrolujú každý krok Vašej objednávky. Vďaka vlastnému, modernému tlačiarenskému parku a viazarni realizujeme na jednom mieste ofsetovú tlač, digitálnu tlač v ofsetovej kvalite, ofsetovú UV tlač, solventnú a UV tlač.

Najpopulárnejšie články

  • 1

    Kalendáre – čas na zaujímavé projekty!

    2 októbra 2020
  • 2

    Ako propagovať stavebnú firmu?

    31 júla 2020
  • 3

    Formáty papiera v tlači – A6

    26 októbra 2023
  • Facebook
  • Instagram

@2019 - Justprint.sk - All Right Reserved. Nastavenie súborov cookie


Späť hore