Predaj sa zastavila na jednom mieste? Alebo sa možno vášmu obchodu darí celkom dobre, ale vždy by to mohlo byť ešte lepšie..? Pozrite sa, ako použiť polygrafiu (a nielen ju!) na zväčšenie obratov prostredníctvom online kanálov! Pozrite sa na prvú várku nápadov
# 1 PRIDAJTE DO BALÍKA
Ako sa cítite, keď otvárate dlho očakávanú zásielku s objednávkou, v ktorej okrem vybraných produktov nájdete aj malé prekvapenie v podobe permanentky s poďakovaním, elegantného baliaceho papiera či poukážky so zľavovým kódom na vašu ďalšiu objednávku? Ak ste sa práve zaradovali pri spomienke na posledné také rozbaľovanie, je to super! Teraz popremýšľajte o ľuďoch, ktorí budú objednávať vo vašom obchode. Chcete, aby sa cítili rovnako? Postarajte sa o vhodný obal a #PridajteDoBalíka tlačiarenské produkty, vďaka ktorým bude otváranie zásielok z vášho obchodu nezabudnuteľným zážitkom.
Pozrite si pár príkladov, ktorými sa môžete inšpirovať obohatiť nimi vlastné zásielky ->
# 2 PRISPÔSOBUJTE
Azda nie je nič príjemnejšie než skutočnosť, že nie ste len ďalší anonymný kupujúci a že značka pristupuje k budovaniu vzťahov s vhodným nasadením a skutočnými sympatiami!
Personalizácia – prispôsobenie už ani nie je trend, je to nevyhnutnosť – must have, pokiaľ chcete udržať vzťahy na vysokej úrovni. A nejde tu len o predaj – dobré vzťahy s ľuďmi, ktorí sa rozhodnú nakúpiť vo vašom obchode, budú mať za následok nielen vyššiu mieru predaja, ale premietnu sa aj do výhod v iných oblastiach, napríklad počet pozitívnych recenzií a názorov na internete alebo odporúčanie značky ľuďom, ktorí u vás ešte nenakupovali. Využívajte poskytnuté údaje a vytvárajte personalizovanú komunikáciu, aby ste budovali dôveru a boli bližšie k ľuďom, s ktorými vás spája nielen obchodný vzťah, ale často aj hodnoty, ktoré reprezentujete (to je často dôvod, prečo títo ľudia nakupujú u vás a nie inde).
Používajte personalizované tlačené materiály a nabádajte príjemcov, aby s vami zostali dlhšie.
# 3 ODMĚŇUJTE
Drobné reklamné predmety vždy prinášajú skvelý účinok! Vôbec nepotrebujete veľký rozpočet a prešpekulované riešenia. Čo by ste povedali napríklad na zľavové kódy na ďalšie nákupy, ktoré môžete zákazníkovi poslať mailom alebo lepšie – vo forme vytlačeného vouchera alebo poukážky. Ak chcete získať ešte viac výhod, mimo vďačnosti človeka, ktorého takto obdarujete, použite formulu jedinečných kódov. ↓
Jedinečné kódy zvyšujú návratnosť investícií a umožňujú značkám lepšiu kontrolu a plánovanie výdavkov na zľavy.
Neviete ktoré reklamné predmety si vybrať? Niekoľko nápadov nájdete nižšie a produkty tu
# 4 SPÁJAJTE OFFLINE S ONLINE
Papier dokonale dopĺňa digitál. Na letákoch sa často stretávame s adresou webovej stránky alebo QR kód a na vizitkách – vedľa telefónneho čísla – aj e-mailovú adresu. Využívajte to, aj keď je celý váš biznis založený na online kanáloch, a neodchádzajte od tlače, ktorá vám môže poskytnúť iba výhody. Papier je fantastický pre zmysly a tlačené reklamné materiály sú často „po ruke” aj po vypnutí počítača – pamätajte o tom pri plánovaní marketingových aktivít.
Pozrite si článok o tom, ako používať QR kódy pri navrhovaní tlačených materiálov. Využite ich na zvýšenie návštevnosti svojho online obchodu, prilákanie nových ľudí a prácu na rozpoznaní svojej značky v mnohých kanáloch.
Druhú časť článku s ďalšími tipmi zverejníme už čoskoro — sledujte nové články na našom blogu!