Tentokrát mám pre vás dávku energickej inšpirácie, ktorú som objavila na stránkach Behance. Predmetom záujmu sú: obaly. Presvedčte sa sami, či v predstavených projektoch budete cítiť túto silu.
Puzzle pre dospelých
Skladačky nie sú v žiadnom prípade zábavou, ktorá je vyhradená iba pre deti. Tu je perfektný príklad – Mejo sa zamerala na dizajnérske vzory a krátke, obmedzené, ručne vyrábané série. Každá krabička je navyše osobne očíslovaná tvorcom súpravy. Produkt vznikol z potreby posilnenia vzájomných ľudských väzieb počas chvíľ strávených v skupine blízko seba, ako aj pre potešenie z cestovania – trochu neobvykle na vlne fantázie.
Vyskúšajte, ale nejedzte!
Aj keď vyzerajú chutne, vôbec nie sú jedlé. Grafický dizajnér vsadil na lišiacku koncepciu, v ktorej boli ponožky štylizované na spring-rollsy a obalový dizajn pripomína balenia z políc s potravinami. Obsah krabičky však skrýva úplne niečo iné ako občerstvenie. Aj keď produkt nie je ľahko stráviteľný, môže zlepšiť vašu náladu rovnako dobre ako čokoláda alebo denne menu v známom reťazci, ktorý má charakteristické logo v tvare písmena M.
Pozrite sa na ponuku balenie na justprint.sk 👇
Nikdy v živote neuhádnete, čo je to za produkt!
Môže niečo prekvapiť viac ako ponožkové spring-rollsy? Ukazuje sa, že áno! IMBIAN – producent enzýmových imunotestov (pre tých, ktorí si nechcú polámať jazyk, existuje pomenovanie ELISA;)), používaných v biomedicínskom, vedeckom aj diagnostickom výskume, si vybral odvážny projekt, ktorého úlohou je vyniknúť na pozadí ostatných farmaceutických obalov na lekárenských pultoch. Dizajnéri ho vykonali, a to tak ako sa patrí!
Čaj, ktorý Vás kopne 😉
Nejde tu o dodatok do čaju, ktorú údajne páni nekonzumujú pred poludním, ale skôr o obaly vykonané v energických farebných prevedeniach, ktoré prinášajú dobrú náladu ešte pred konzumáciou. Paleta farieb odkazujúca na farby ovocia ukrytá v čajových príchutiach oživuje rovnako dobre ako teín obsiahnutý v nápoji ázijských bohov.
Musí hypnotizovať!
Tento projekt môže vyvolať väčšie závraty ako vyššie spomínaný čaj, ktorý kope. Úlohou tohto obalu je, aby ste z neho nespúšťali oči. Hypnotizujúci návrh je šikovným marketingovým postupom – príjemca bude dlhšie venovať svoju pozornosť produktu a každá ďalšia sekunda len zvyšuje šancu na nákupnú transakciu. Cukráreň v Ománe si to vymyslela naozaj šikovne!
Nech máte stále množstvo energie! 💪😉
A tu si môžete vytvoriť vlastné návrhy obalov.
Viac o prezentovaných projektoch:
Grafika použitá na obálke: Dox donuts