Projekt vizitky, ktorá má priťahovať, vyniknúť a účinne chrániť pred odoslaním na dno zásuvky alebo, ešte horšie – vyhodením do koša – nie je ľahká záležitosť, ale po prečítaní tejto príručky už nebude existovať nič, s čím by ste si nedokázali poradiť. Pozrite sa, ako sa s touto úlohou vyrovnať v niekoľkých jednoduchých krokoch.
Najlepšie vizitka, aká?
Taká, ktorá pritiahne pozornosť efektívnejšie ako iné tradičné vizitky. Prvým bodom na zozname úloh na ceste k dokonalej vizitke preto bude dôkladné premyslenie projektu, a to ešte vo fáze koncepcie. Než zasadnete do Photoshopu alebo iného grafického programu alebo pripravíte brief pre grafika, zamyslite sa nad tým, aký efekt chcete dosiahnuť tým, že niekomu dáte vizitku. Považujete ju len za tradičný nástroj pre prenos kontaktných údajov, alebo do toho chcete dať všetko, pretože všetko, čo robíte, musí byť vždy vykonané nie na 100 %, ale aspoň na 120 %?
Hore: klasická vizitka, ktorej projekt zodpovedá prijatej vizuálnej identifikácii. Zámerne tu neboli použité vylepšenia vo forme UV laku a fólie, aby vzhľad vizitky zodpovedal ekologickému vzhľadu značky.
Aký biznis, taká vizitka
Projekt by sa mal prispôsobiť druhu podnikania. Ak prevádzkujete právnickú kanceláriu, možno je lepšie nepreháňať to s kontrastmi a udržiavať produkt v decentných farbách? Pozrite si príklad – advokátska kancelária vidi&vici sa zamerala na minimalizmus a jednoduchosť dizajnu zároveň poskytla vizitke maximálnu čitateľnosť.
Pôsobíte v technologickom sektore? Takéto podnikanie vytvára vynikajúce podmienky pre experimentovanie, a to aj z hľadiska možností, aké ponúka moderná polygrafia. Pohrajte sa s formou, vylepšeniami a typom tlače. Čím inovatívnejší koncept Vás napadne, tým lepšie bude zodpovedať typu činnosti, ktorú vykonávate. Nebol to ten efekt, na ktorom Vám záležalo?
Projekt vizitky pripravený? Čas na špecifiká!
A tu mám na mysli výber parametrov pred objednaním vizitiek na tlač. Spôsob na ideálnu vizitku – okrem dokonalého a pútavého dizajnu – sa za tým skrýva papier, na ktorý budú vizitky vytlačené, a vylepšenia, ktoré pomôžu zvýrazniť prvky, ktoré stoja za zdôraznenie. Na justprint.sk si môžete vybrať zo širokej škály papierov – od tradičnej kriedy a ofsetov, na ktorých sú najčastejšie tlačené vizitky, až po dekoratívne papiere – tie budú vyhovovať aj tým najnáročnejším projektom.
Pri plánovaní projektu vizitky si môžete vybrať z nasledujúcich surovín:
- matná krieda 350 g
- X-Per Premium White 320 g
- Arcoprint Avorio 300 g
- Nettuno Bianco Arctico 280 g
- Tintoreto Gesso 300 g
- Sirio Color (Dark Blue, Lampone, Black, Pietra) 290 g
- Picofilm P-350 M2 490 g
- Curious Metallics (Super Gold i Ice Silver) 300 g
- Freelife Kendo White 300 g
- Environment Desert 270 g
- Materica Kraft 250 g
Ďalšie informácie o papieroch dostupných v ponuke Justprint nájdete tu:
Medzi vylepšeniami nájdete matnú fóliu, lesklú fóliu, fóliu soft touch a selektívny UV lak.
Záleží Vám na efekte prekvapenia? Vyberte vizitky Multiloft
Najlepšia vizitka je taká, na ktorú sa dlho pamätá a ktorú nemožno jednoducho vyhodiť do koša. Jedným z ľahkých spôsobov, ako dosiahnuť takého efektu, je použitie papiera Multiloft, vďaka ktorému vizitka zaskakuje svojou hrúbkou a štruktúrou (3 lepené vrstvy papiera priliehajúce k sebe, čo zaisťuje produktu jedinečnú hrúbku, ktorá ho odlišuje na pozadí iných vizitiek). V prípade vizitky Multiloft si môžete takisto zaujímavo pohrať s farbami vďaka veľkému výberu variantov tohto materiálu so strednou vrstvou rôznych odtieňov (v Justprint nájdete výplne vo farbe bielej, ecru, žltej, oranžovej, ružovej, fialovej, červenej, tyrkysovej, modrej, pastelovej zelenej, zelenej a čiernej).
Multiloftové vizitky sú u nás stále v akcii – môžete si ich objednať o 50 % lacnejšie!
Ak nechcete šalieť s hrúbkou vizitky, ale napríklad chcete do projektu vložiť veľa informácií, pomyslite o skladanej vizitke, ktorá túto možnosť dáva a navyše vyčnieva na pozadí klasickej, jednoduchej vizitky.