Tlačené reklamné alebo propagačné materiály sú stále veľmi populárne. Kontakt s papierom dáva pocit hmatateľnosti prezentovanej ponuky, približuje príjemcu k nej, zapája zmysly a stimuluje predstavivosť. Niet divu, že v čase, keď digitál sa pretlačuje do sveta reklamy, aby obsadil väčšinu odvetvového koláča, si papier stále drží vysoké miesto na pódiu.
➖ Urobte skvelý prvý dojem
Nedávno sme písali o tom, ako tlačené materiály pomáhajú pri predaji (tento text si môžete prečítať tu). Dnes sa zameriame na aspekt výberu suroviny, a vlastne na jednu z nich, a to na kartón Multiloft, ktorý je zaujímavou alternatívou ku klasickému jednovrstvovému papieru. Prečo je tento typ podkladu taký jedinečný? Aby čo najlepšie odpovedať na túto otázku, musíte si zobrať kúsok tohto papiera do ruky. Vďaka neobvyklej hrúbke a charakteristickému „feelingu“ sa kontakt s materiálom vytlačeným na kartóne Multiloft stane nezabudnuteľným zážitkom.
Zaujímavosť:
“Fyzické tlačené médiá majú väčší vplyv na mozog a zanechávajú hlbšiu stopu podobnú priamemu kontaktu s produktom. Jednoducho papier vo vašich rukách vyvoláva viac emócii ako obraz na monitore. Je hmatateľnejší, skutočnejší, má špecifickú textúru, váhu, vôňu. Oveľa viac ako digitálne obrázky aktivuje a stimuluje sieť nervových spojení súvisiacich s priestorovou pamäťou.”
➖ 3 vrstvy, ktoré robia rozdiel
Výhodou kartónu Multiloft je jeho hrúbka, ktorá je výsledkom spojenia 3 vrstiev papiera, z ktorých jedna (prostredná) môže mať inú farbu ako ostatné dve. Takéto riešenie poskytuje veľa možností – obohacuje dizajn o ďalšiu farbu a uľahčuje vyhľadanie konkrétnej vizitky v kartotéke po obchodnom stretnutí. Pozrite sa na príklady – rozdiel medzi obyčajným kriedovým papierom a kartónom Multiloft je viditeľný voľným okom!
Môžete jasne vidieť, že to nie sú bežné vizitky so štandardnou pre tento produkt štruktúrou a hustotou papiera.
S vizitkou Multiloft v ruke máte dojem, že nejde o jednu vizitku, ale o niekoľko kusov zlepených do jedného súboru. Často až po chvíli si príjemca všimne, že nejde o tri, ale o jednu vizitku! Vďaka tomu získate prvok prekvapenia, ktorý je pri prvom dojme mimoriadne dôležitý, a navyše – existuje pole pre začatie vtipnej konverzácie, ktorá má šancu zostať dlho v pamäti.
Zaujímavosť:
Kašírované vizitky sú trikrát silnejšie ako tradičné a stredná vrstva je farbený papier (k dispozícii v až 12 farbách). V rámci jednej objednávky u Justprint si môžete vybrať z rôznych personalizovaných vzorov vo formáte 85 x 55 mm alebo 90 x 50 mm.
➖ Nielen vizitky
Hoci Multiloft je doménou vizitiek, ve skutočnosti „sky is the limit“! Tento typ podkladu je vhodný aj na tlač takých materiálov, ako sú pozvánky, pohľadnice, poukazy alebo jedálne lístky. V štandardnej ponuke Justprint nájdete vizitky Multiloft, ale ak máte záujem o iný produkt (napríklad o jeden z vyššie spomenutých), opýtajte sa na možnosti výroby, pretože realizujeme aj neštandardné objednávky! 🙂