Poznáme potenciál reklamných katalógov, poznáme tiež ich citlivé body. S radosťou sa s vami delíme o znalosti, preto sme vytvorili sériu e-kníh, vďaka ktorým budú mať vaše katalógy len dobré stránky.
Sú reklamné katalógy stále účinné?
To si teda píšte! Čas letí, nové technológie nás zaplavujú, ale napriek mnohým predpovediam – tlačené materiály nevyhynuli. Naopak, majú sa čím ďalej tým lepšie a stále sú jedným z dôležitých pilierov reklamnej stratégie. Nie sú to len prázdne slová, ale znalosti podložené výskumom. Analýza firmy Millward Brown jasne ukazuje, že tlačené materiály sú rozhodne účinnejšie ako tie digitálne. Prečo?
Papier vládne!
Jeho sila je založená na mnohých prvkoch – po prvé, papier je hmotný, hmatateľný, má vôňu, štruktúru a tvar. Stimuluje teda náš mozog omnoho viac než obrázky zobrazované na monitore. Adresné zaslanie vyvoláva viac emócií a je oveľa lepšie zapamätané ako virtuálne zaslanie. Okrem toho ešte dotyk – možnosť voľne si prezerať, vytrhávať a označovať stránky. A čo je najdôležitejšie – katalóg funguje bez Wi-Fi, bez elektriny, bez káblov. Papier má jednoducho niekoľko storočí dlhú tradíciu a vzbudzuje väčšiu dôveru než virtuálne publikácie – je to prestížne médium, ktoré – bez zbytočných rečí – skrátka funguje.
Katalógy majú tú silu! A to už po celé stáročia
Je zaujímavé, že túto silu hromadia už dlho. Vedeli ste, že ich história siaha až do 15. storočia? My sme to tiež nevedeli, ale po malom prieskume sa ukázalo, že prvý katalóg bol vytvorený v Benátkach v roku 1498! Viac o histórii katalógov a prečo (našťastie) nezdieľajú osud mamutov, si môžete prečítať tu. [odkaz]
Katalógové know-how pre všetkých!
Každý deň prechádza našimi výrobnými linkami niekoľko stoviek stránok katalógov. Kým k tomu dôjde, naše telefónne linky sa niekedy rozpaľujú do červena, konzultanti sú na pokraji síl a grafici nervózne vyklepávajú rytmus this is the end. Sme si vedomí toho, že navrhnúť a pripraviť katalógy do tlače nemusí byť vždy jednoduché a na ceste sa objaví veľa otáznikov. Preto sme pozbierali sily a pripravili pre vás katalógový záchranný kruh.
Odpovedáme skôr, než sa spýtate
Tentoraz nečakáme, kým sa spýtate – ale odpovedáme, a to (dúfame) vyčerpávajúcim spôsobom – až 5 e-kníh. Špeciálne pre dizajnérov a marketérov sme pripravili cyklus so zásadným názvom katalog_fin.pdf. Chceme vám prácu aspoň trochu uľahčiť, viesť vás, odpovedať a inšpirovať. V cykle sa zoznámite so:
_základnými tipmi
_trendmi pri navrhovaní katalógov
_najčastejšími chybami pri príprave tlače
_prípravou katalógu do tlače
_abecedou objednávania v našej tlačiarni
Naše e-knihy si môžete stiahnuť tu:
Katalog_01_fin.pdf – tu vysvetľujeme základy – tzn. ako začať pracovať s katalógmi, čím sa riadiť a ako si naplánovať prácu. Môžete tiež počítať s troškou inšpirácií, ktoré môžu prebudiť vašu kreativitu.
Katalog_02_fin.pdf – v tejto elektronickej knihe nájdete najhorúcejšie dizajnové trendy, nutné nástroje, pluginy a triky. Nebudú chýbať konkrétne odkazy a najzaujímavejšie riešenia.
Katalog_03_fin.pdf – ako sa vyhnúť chybám pri navrhovaní katalógov? Dozviete sa v tretej časti cyklu.
Katalog_04_fin.pdf – rozsiahly materiál o tom, ako správne pripraviť súbor s katalógom do tlače v grafickom programe InDesign – len konkrétne informácie a dobré rady.
Dúfame, že vám naše e-knihy pomôžu vo vašej každodennej práci a že ich čítanie bude pre vás rovnako príjemné ako pre nás ich písanie!